Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Zwroty i Reklamacja

REKLAMACJE 

Reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki, wgniecenia, rozdarcia lub zamoknięcia, należy w obecności kuriera przeprowadzić kontrolę zawartości przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości lub braków należy sporządzić protokół szkody na podstawie, którego firma spedycyjna przyjmie zgłoszenie reklamacyjne. Kopię protokołu należy przesłać na maila biuro@printin.pl.  W przypadku zaniechania ze strony Zamawiającego, braku protokołu lub zbyt późnego zgłoszenia firma PRINTin nie bierze odpowiedzialności za powstałe szkody i nie jest zobligowana do przyjęcia zwrotu uszkodzonego towaru.

Reklamacje uszkodzonego, nie działającego produktu

W nielicznych przypadkach stwierdzenia wady produktu pragniemy przede wszystkim Państwa przeprosić oraz umożliwić skorzystanie z optymalnych warunków reklamacyjnych.

Przed złożeniem reklamacji prosimy upewnić się, czy:

1. Przed użyciem tonera została usunięta z kartridża folia zabezpieczająca. (Prosimy zapoznać się z dołączoną instrukcją).

2. Kartridż nie jest pusty.

3. Reklamowany produkt jest produktem naszej marki.

4. Uszkodzenie nie zostało wywołane w wyniku działania czynników zewnętrznych.

W przypadku udzielenia wszystkich twierdzących odpowiedzi prosimy o wypełnienie dołączonego formularza reklamacyjnego dostępnego na naszej stronie  https://www.printin.pl/suport/downloads
oraz o dołączenie do tonera – w miarę możliwości –błędnego wydruku i przesłanie ich na adres naszego magazynu . 

W przypadku źle pracującego tonera, tuszu należy uzyskać wydruk menu drukarki zawierający wszystkie parametry techniczne a w szczególności model urządzenia, nr seryjny drukarki, data instalacji materiału eksploatacyjnego, ilość wydrukowanych stron.

W przypadku braku możliwości wydrukowania strony menu prosimy o wykonanie zrzutu ekranu (print screen - zdjęcie) i przesłanie na nasz adres mailowy jako uzupełniania dokumentacji.

( PRINTin Zirngiebl Sp. z o.o. ul. Jeleniogórska 26 , 60-179 Poznań, biuro@printin.pl, Telefon: +48 61 8 6533167 ) 

ZWROTY TOWARÓW

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Towar nie może być używany ( UWAGA Zdjęcie folii zabezpieczającej toner uniemożliwia zwrot ) 

Zwrotom nie podlegają towary sprowadzane na specjalne zamówienie (niedostępne standardowo w naszej ofercie i w magazynach)

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną)

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

(PRINTin Zirngiebl Sp. z o.o.. , Jeleniogórska 26 , 60-179 Poznań, biuro@printin.pl, Telefon: +48 61 8 6533167) 

Witryna stworzona na platformie