Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

REKLAMACJE 

Reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki, wgniecenia, rozdarcia lub zamoknięcia, należy w obecności kuriera przeprowadzić kontrolę zawartości przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości lub braków należy sporządzić protokół szkody na podstawie, którego firma spedycyjna przyjmie zgłoszenie reklamacyjne. Kopię protokołu należy przesłać na maila biuro@printin.pl.  W przypadku zaniechania ze strony Zamawiającego, braku protokołu lub zbyt późnego zgłoszenia firma PRINTin nie bierze odpowiedzialności za powstałe szkody i nie jest zobligowana do przyjęcia zwrotu uszkodzonego towaru.

Reklamacje uszkodzonego, nie działającego produktu

W nielicznych przypadkach stwierdzenia wady produktu pragniemy przede wszystkim Państwa przeprosić oraz umożliwić skorzystanie z optymalnych warunków reklamacyjnych.

Przed złożeniem reklamacji prosimy upewnić się, czy:

1. Przed użyciem tonera została usunięta z kartridża folia zabezpieczająca. (Prosimy zapoznać się z dołączoną instrukcją).

2. Kartridż nie jest pusty.

3. Reklamowany produkt jest produktem naszej marki.

4. Uszkodzenie nie zostało wywołane w wyniku działania czynników zewnętrznych.

W przypadku udzielenia wszystkich twierdzących odpowiedzi prosimy o wypełnienie dołączonego formularza reklamacyjnego dostępnego na naszej stronie  https://www.printin.pl/suport/downloads
oraz o dołączenie do tonera – w miarę możliwości –błędnego wydruku i przesłanie ich na adres naszego magazynu . 

W przypadku źle pracującego tonera, tuszu należy uzyskać wydruk menu drukarki zawierający wszystkie parametry techniczne a w szczególności model urządzenia, nr seryjny drukarki, data instalacji materiału eksploatacyjnego, ilość wydrukowanych stron.

W przypadku braku możliwości wydrukowania strony menu prosimy o wykonanie zrzutu ekranu (print screen - zdjęcie) i przesłanie na nasz adres mailowy jako uzupełniania dokumentacji.

( PRINTin Zirngiebl Sp.k. ul. Jeleniogórska 26 , 60-179 Poznań, biuro@printin.pl, Telefon: +48 61 8 6533167 ) 


Witryna stworzona na platformie